Sunday 10 July 2011

Cover dan Manual Blog

21 comments:

  1. Maaf kawan2, hanya ini yang mampu saya lakukan. Diharap ia dapat membantu...

    ReplyDelete
  2. syabas cikgu zura...dapat pujian en nan lagi ;-)

    ReplyDelete
  3. You've done a great job! TQ for sharing it with us:)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih.. saya juga baru belajar macam kawan2 yang lain. Inilah kali pertama dalam hidup saya, saya tahu apa itu ' blog '.. kalau tidak belajar di UUM dan dipaksa membina blog, alamatnya.. memanglah saya ni 'buta blog' buat selama-lamanya.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, ada juga contoh akhirnya. Terima kasih. Mantappp...

    Follow saya kalau belum. http://lubukeronge.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kerja yang bagus....dpat pujian lagi.....tahniah!

    ReplyDelete
  7. hebat lh akak.. lagu background pun besh. hehe..

    ReplyDelete
  8. tahniah sebab dah pandai buat blog

    ReplyDelete
  9. Tahniah kerana ada blog yang menarik

    ReplyDelete
  10. syoknya...k.zura org puji saja..

    ReplyDelete
  11. Tahniah,Kak Zura berjaya memenuhi kehendak En.Hasnan.

    ReplyDelete
  12. Tahniah, boleh la jadi rujukan, terima kasih banyak, moga kita semua berjaya.

    ReplyDelete
  13. Tahniah dan terima kasih kerana sudi memberi panduan. Info cover saya tak sama mcm cikgu zura. kalau hantar sekali lagi , agak2 en hasnan marah tak ?

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Cikgu Intan, pendapat saya, infor cover tak sama tak penting, yang penting nama pensyarah dan subjeknya adalah sama, mungkin cover cikgu adalah lebih menarik daripada saya, ikut kreativiti masihg-masing, dan satu lagi yang penting jgn lupa, header ikut seperti yang En.Hasnan mahu, tentu tak ada masalah... insyaallah...

    ReplyDelete